StenMad-DeWereldRond.reismee.nl

India tot ziens, hallo Nepal!

Beste lieve allemaal,

even een snel en klein berichtje. Na uitgezocht te hebben hoe wij naar Nepal wilden gaan, zijn wij vandaag met het vliegtuig aangekomen in Nepal, Kathmandu. En het is hier een stuk kouder!!!

Hotel dat wij hebben geboekt bevalt ons goed, ziet er echt al vele malen beter uit dan die in India. Straks even een klein rondje buiten lopen om te kijken hoe het leven er hier een beetje aan toe gaat. Oogt een stukje rustiger, maar met nog wel dezelfde uitstraling als in India. Veel kleine winkeltjes en groot verschil tussen rijkdom en armoede. En vervuiling kennen zij hier ook. Al hebben wij nog geen mensen zien plassen en poepen op straat hier, wellicht dat, dat nog komen gaat.

Met ons gaat het nog steeds beter. Nog steeds aan de antibiotica en die werkt prima al zeggen wij het zelf. In het volgende verhaal meer over onze ervaringen in Nepal! En natuurlijk waarschijnlijk het verhaal over een aankomende trekking die wij gaan doen of wellicht hebben wij die dan al gedaan. Vanuit de lucht zagen de bergen er in ieder geval waanzinnig uit!! Foto's volgen binnenkort, de computer hier is daar niet zo goed in helaas!

Liefs Sten en Madeleine

Marjolijn&Mark

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Hopelijk wordt Nepal een stuk leuker!
geniet ervan!

Liefs ons

Tim

Mooi mooi!

Heel veel plezier in Nepalen hou ons op de hoogte!

Annemarie

He hoi!

Goed om te lezen dat het tot nog toe goed bevalt! Geniet er van en ik hoop dat Nepal beter bevalt dan India!

Groetjes

Astrid

Fijn om te lezen dat het weer beter gaat!
Zorg goed voor elkaar...

Veel plezier en veel liefs

jessica berkhout

succes daarzo...

Theo (VB)

Mooi ! Blijf alert vanwege ........maar een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen. Nare man, die Theo !Let goed op en zorg dat het een mooi en goed jaar kan worden. Jullie hebben nog veel voor de boeg. Geniet er van.
Al enig idee over Nw. Zeeland ?

Susanne

Hallo Marjolein,

Wat leuk om jullie ervaringen te lezen! Ik denk alleen toch dat wij India dan ook maar gaan overslaan haha! Ik blijf jullie avonturen volgen. Veel plezier nog!

Groetjes, Susanne

Selma

Veel plezier daar in Nepal. Geniet van jullie (hopelijk) fantastisch mooie tocht! Wanneer begint jullie met tocht?

X Selma

Danielle

Beste Sten en Madeleine,

Ik geniet van alle mooie foto's die jullie maken en de verhalen die jullie opschrijven.
Veel plezier in Nepal!

Groetjes Danielle