StenMad-DeWereldRond.reismee.nl

Welkom op de blog van Sten en Madeleine!

Hallo allemaal,

Ten eerste wensen wij iedereen een gelukkig en gezond 2011. Ons jaar gaat er geheel anders uitzien dan normaal enover een paar dagen zal onze wereldreis van start gaan!

Laughing

Zoals de meesten, van jullie, weten gaan wij 10 januari beginnen aan onze wereldreis. Dit avontuur zalbijna een jaar gaan duren en zal in India beginnen. Rond 8 januari 2012 zullen wij weer terugkeren naar Nederland.Samen kwamen wij erachter dat wij nog meer van de wereld wilden gaan zien en een uitdaging aan wilden gaan, nu dit nog kon. Het besluit om deze reis te gaan maken, is echter niet van de ene op de andere dag tot stand gekomen en heeft ook heel wat voeten in de aarde gehad, maar wij kijken er erg naar uit. Nog een paar dagen en dan is het zover!

Om iedereenop de hoogte tehouden van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis, houden wij deze weblog bij. Hierkunnen jullieonze spannende avonturen lezenen foto's bekijken.Via de kaart weten jullie altijd precies waarwijons bevinden en waarwijgeweest zijn! Meer informatie overons en de reis diewij gaan maken vind je in het profiel.

Wij wensen jullie veel leesplezier en hopen nog wat van jullie te horen!

Wink

Groetjes,

Sten en Madeleine

Reacties

Reacties

Jorien

Hey, ik ben jaloers!!!! Wat een super nieuws, veel plezier tijdens jullie reis en ik jullie zeker volgen! Liefs

Jacqueline

Heel veel plezier!!!

Groetjes Jacqueline

Janneke

Hey Mad!

Leuk! Ik ga je volgen! ;-)

Den, Jes, Gwen en Duncan

wat spannend allemaal,
wij houden jullie van af nu in de gaten.

heel heel heel veel plezier.

liefs

Ivana

Stennie! Nu gaat het toch bijna echt allemaal beginnen... Heel veel plezier!!

Groetjes Ivana

Roelof

Helemaal te gek, veel plezier maar ook sterkte jullie zullen ook tegen minder leuke dingen aanlopen. Het leuke daarvan is dat het je sterker maakt en het woord "klagen" na terugkomst voor jullie (bijna) niet meer bestaat.
Groetjes Roelof

natasja

Lieve Sten en mad,

Wij vinden het een super uitdaging van jullie om dit te gaan doen en wij zullen jullie zeker volgen.

Doe aub voorzichtig aan en kom vooral gezond weer terug.

Geniet ervan en net wat roelof schrijft zullen er ook mindere momenten komen.

liefs en een dikke kus en knuffel van

steven, natasja, lisanne, rosalie en isabel

Marian

Hey hey,

klinkt echt helemaal fantastisch! Ik wens jullie een super reis en ervaringen, maar dat gaat vast helemaal goed komen! Geniet ervan (ook al is dit overbodig om te zeggen).

Liefs Marian

Danielle

Beste Madeleine en Sten,

Nu alle voorbereidingen zijn gedaan zijn jullie er helemaal klaar voor!
Wauw, een wereldreis! Dat is nog iets wat je nooit zult vergeten en je je hele leven op terug kunt kijken!

We wensen jullie heel veel geluk en plezier toe en houden jullie in de gaten!

Goede reis!

Bjorn, Danielle, Lisanne en Janneke

Gerrit

De beste wensen voor 2011! (en ook alvast de eerste paar dagen van 2012).

Geniet ervan!

Rocco

Heel veel plezier en geluk. Maak er iets moois van.
Als je de route niet meer weet kijk dan even op je wereldbol.

Goede reis.

Linda Haket

Hey Sten en Madeleine,

Ook voor jullie de allerbeste wensen, heel veel succes en plezier toegewenst. Spannend hoor!

groetjes Linda

Wilma

Een hele mooie reis gewenst, veel plezier en geniet er van. Ik ga jullie zeker volgen, ben benieuwd naar de foto's

lieve groetjes Wilma

Faysal

Heel veel succes en veel plezier, maak er wat van en vooral genieten!!

Greetz Faysal

Dewa

Sten en Madeleine,

Allereerst de beste wensen voor jullie beiden........het wordt zeker een hele spannend en avontuurlijk reis.
Na bijna een jaar "hard" te hebben gewerkt Sten is het bijna zover...geniet vooral van deze wel verdiende reis. En jah ik zal jullie zeker volgen en als je nog op de hoogte gehouden wilt worden over Ajax wil ik het graag doen;)

Ik kijk al uit naar de eerste berichten en foto`s
Dewa

Stefan

Wow dik jaloers ben ik!!

Hè geniet ervan en ga jullie volgen!

Stefan

ps tis niet meer gelukt om af te spreken.. Hoorde van Gerrit dat jullie nog wel hadden gedate in Utrecht, lachen!

Sjaak

Hoi Sten en Madeleine,

Een hele goede reis toegewenst en geniet ervan!

Groet, Sjaak

Annemarie

He Sten en Mad!

Ontzettend leuk!! Heb de link gelijk in mijn favorieten gezet!!

Enneh mad.......als je dan over een jaar weer terug bent moeten we eindelijk maar weer eens afspreken om over van alles en nog wat bij te kletsen!!! (dan is marissa 2,5 en nr. 2 is dan alweer bijna 1 jaar!)

Geniet ontzettend van jullie reis! En ik wens jullie heel veel plezier en mooie ervaringen toe!!

Veel liefs,

Annemarie!

natas

ik wil jullie echt een onwijs te gek jaar wensen. en hoop dat je me op de hoogte houd met al je verhalen die jullie mee gaan maken. ook al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel heel jaloers zal zijn terwijl ik hard aan het werk ben en jullie heerlijk aan het genieten. maar ik gun het jullie van harte. geniet er lekker van.

dikke kus natas

Bianca

Sten en Mad,

Jullie uiteraard ook nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Het jaar waarin jullie van alles gaan beleven en meemaken. Een jaar waarin jullie veel van de wereld gaan zien. Een jaar samen op reis!

Heel veel plezier en geniet van de bijzondere en vooral mooie ervaringen.

Liefs Bianc

Sten en Madeleine

Wij willen iedereen even bedanken voor de leuke en lieve berichten. Ook willen we de personen bedanken die nog even bij ons op bezoek zijn geweest in het verre, verre Wieringerwaard!

Over 5 uurtjes vertrekt onze eerste vlucht en ik zou zeggen blijf het blog volgen en post maar veel berichtjes!

Liefs Sten en Madeleine.

Fam berkhout...

knuffels en kusjes voor jullie

Sten en Madeleine

Even ter aanvulling op het stukje wat Sten heeft geschreven..

Niet alleen de mensen die ons in Wieringerwaard hebben bezocht moest hij natuurlijk bedanken, maar alle anderen die van de week bij ons langs zijn geweest of hebben gebeld e.d. heel erg bedankt!

Het doet ons erg goed dat er zoveel mensen met ons meekijken en meeleven met onze reis!!

Liefs Madeleine en Sten

melanie

haay!

heel veel plezier!
en ik wilde nog even zeggen: bedankt voor me cadeau!

groetjes melanie

Theo van de Voedselbank

Ook al ken ik je vriendin niet en Sten maar een heel klein beetje: het ga jullie goed ! Fijn, dat we mee kunnen kijken en op de hoogte blijven van jullie avontuur.
Hadden in 2002 een dochter, die ook een jaar van huis was..te gek !
Good luck...............

Theo van de Voedselbank

Wanneer denken jullie Nieuw Zeeland aan te doen... en hoe lang ?
Wij hebben nog plannen die kant op te gaan, maar willen niet - vanwege onze leeftijd - alleen reizen.
Overigens: neem voor Australië laarzen en zwemkleding mee ........... haha

Ton en Jos

Nu in india doe mijn voormalige baas TATA de groeten, en geniet vooral.

janny

jullie kennen mij niet maar ik zit jullie verhaal te lezen en ben vooral erg geintereseerd in Delhi daar ik zondag zelf naar Dehi vertrek met 3 van mijn 4 geadopteerde kinderen. Gaan wel met een georganiseerde reis daar ik zelf ook nog nooit in India ben geweest en het best een hele onderneming is met 3 kinderen. Gaan wel in de betere hotels daar 1 van mijn kinderen chronisch ziek is dus wil geen onnodige risico"s lopen. Vind het erg leuk om jullie verhaal te lezen, hoop alleen niet dat 1 van ons zo ziek wordt zoals jullie meegemaakt hebben. Maar heb al begrepen dat we het beste coca cola kunnen drinken.
Ik wens jullie nog heel veel plezier op jullie verdere reis
en veel succes!!

Sten en Madeleine

Dit is even een berichtje voor Janny. Wij vinden het erg leuk om een berichtje te krijgen van mensen die onze blog lezen, omdat zij zelf ook naar de landen gaan die wij bezocht hebben of gaan bezoeken. En Janny, als je naar de betere hotels gaat en met een georganiseerde reis gaat denken wij dat het met eten e.d. wel goedkomt. Delhi is wel een stad die je over je heen moet laten komen. Onze reis naar India is iets anders verlopen dat wij hadden gehoopt, maar wij wensen jou met je kinderen heel veel plezier daar en geniet van de zaken die India te bieden heeft, maar kijk ook naar de cultuur daar en bedenk dan dat wij in Nederland het helemaal nog niet zo slecht hebben! Bedankt voor je reactie en wij gaan met veel plezier verder met onze reis!

Liefs Sten en Madeleine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!